maanantai 2. maaliskuuta 2015

Huonoja uutisia

Tässä olen ollut hieman ihmeissäni. Tuli lääkäriltä soitto joka pysäytti. Minun jättämissäni labranäytteissä oli löydetty huolestuttava löydös ja nyt alkaa sitten kaiken maailman tutkimukset. Paksusuole tutkimukset ovat edessä ja ällöttää ja pelottaa ihan hirveästi. Kun kohtaa ensimmäistä kertaa todella vakavan sairauden epäilyn niin minä ainakin olen lamaantunut ja shokissakin. Kuka nyt suolistosyöpää itselleen haluaa.
Joudun odottelemaan noin kuukauden tutkimukseen pääsemistä. Sitten varmaan toisen mokoman, että saan tietää olenko pahastikin sairas.

Eipä oikein ole jaksanut muuta miettiä. Lisäksi olen ollut pitkittyneessä flunssassa ja poskiontelontulehduksessa jo kolme viikkoa. Tältäkin osin on liikunnat jääneet, syöminen ollut mitä sattuu ja unet huonoja.

Ehkä tämä tästä. Pitää toivoa parasta. Pitää uskoa että mitään vakavaa ei ole, Tähän asti paras syöväntorjuntaargumenttini on liittynyt kyllä painooni. Eikö kaikki sanokin, että ihminen laihtuu jos saa syövän. NO MINÄ EN AINAKAAN OLE LAIHTUNUT PÄTKÄÄKÄÄN.


3 kommenttia:

  1. Ikävää, kun tulee tuollaista vastaan. Kaikkea parasta sinne.

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä ja jaksamista odottelussa. Aika pitkä tuo odotusaika tuollainen tiedon kanssa. Toivotaan parasta!

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä!

    Äitini kärvisteli samantiedon kanssa. Lekurit oli varmaa, että syöpä se siellä suolessa on. Lopulta löytyi "vain" keliakia, vaikka kuinka olivat vannoneet, että syövältä näyttää.

    Helppo sanoa ja niin ärsyttävää, kun muut hokevat, mutta yritä jaksaa! <3

    VastaaPoista