tiistai 17. joulukuuta 2013

Mikä minua vaivaa?

Sairas. Olen sairas. En vain tajua mikä minua vaivaa. Onko tämä vatsatautia, burnouttia, flunssaa?
Kotona ollaan ja ihmetellään tilannetta.
Lauantaina minulla oli tyhjennysharjoitus, nimeltä krapula. Molemmista päistä ja koko päivä. Ajattelin siis, että näin on, tuli 4 oluesta ja 2 lasista viiniä.
Sunnuntaina jo söin, mutta ruoka etoi. Mitään ei tehnyt mieli. Touhusin jouluvalmistelujeni kanssa ja en kiinnittänyt asiaan huomiota.
Maanantaina vielä etoi. Oli yhteistyökumppanin jouluruokatarjoilu ja minä en pystynyt syömään. Etoi. Söin vähän, räpistelin, ei maistunut. Sitten alkoi kramppaamaan maha.

Lähdin hieman etua-ajassa kotiin. Nukahdin välittömästi. Mittasin kuumeen ja oli 37.

Aamulla kuume jatkui. Etoo, nenä on tukossa, lievää lämpöä ja vatsa kipuilee. En kuitenkaan oksentele yms.

Olen nukkunut koko päivään. Mikä minulla on?
Eikö lauantai ollutkaan krapulaa, onko minulla kuitenkin vatsatauti.
Entäpä jos nyt kroppa sanoi sopimukset irti ja joulun alla pääsi valtava työväsymys valloilleen.

Minulla käy jo selkään tämä makaaminen, mutta en jaksa muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti