torstai 9. tammikuuta 2014

Etukäteislääkitys auttaa

Nyt alkaa sujua. Työt nimittäin. Oli joitain hauskoja käynnistymisvaikeuksia alussa. Ensimmäisenä päivänä olin koko päivän töissä housun vetoketju auki. Vaikka en ennättänyt edes vessaan. Toisena päivänä meni paremmin. Unohdin vain ajankulun ja en muistanut lähteä ihmisten ajoissa kotiin. Tänään on kaikki mennyt hyvin. Ainoa ongelma on, että aamulla suomipopradiosta tuli jokin biisi missä hoettiin että "en muistanut ottaa lääkkeitä" : Nyt tuo biisinpätkä soi päässäni taukoamatta.

Taidan kohta tarvita lääkettä, että pääsen tuosta laulusta eroon.

OIkeasti tekisi mieli laulaa jotain onnittelulaulua itselleni. Yhdeksän päivää on mennyt kivasti parempia elämäntapoja opetellessa. Olen syönyt oikein, juonut oikein ja liikkunut oikein.
Hurjat 3,3 kiloa on tipahtanut turvotusta vähemmälle. Nyt sitten kun olen ajatellut hitaasti mutta varmasti pikkuhiljaa pudottaa painoani, niin sehän lähtee ryminällä.

Mutta enpä nuolaise ennen kuin tipahtaa. Tiedän satavarmaksi että ensiviikolla alkaa painonpudotus hiljentyä ja voi jopa joksikin aikaa lakata. Siihen pitää valmistautua. "Etukäteislääkitys" on parasta työtä kun haluaa onnistua muutoksessa. Mietin etukäteen miten toimin ja käsittelen tilannetta joka tähän asti on aina tuskastuttanut minut repeämään ja luovuttamaan. "Mitä tässä turhaa mitään yrittää kun tulosta ei tule" ajattelulle en anna mahdollisuttta tänä vuonna. Tänä vuonna ja ensi vuonna ja vuonna 2017 hyvä olo ja menestys seuraavat minua kaikista huolimatta. Periksi ei anneta. Tiedän kaikki tavat epäonnistua tässä muutoksessa, olen ne jo testannut.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti