torstai 22. tammikuuta 2015

Kasvisruokavalioni kunniaksi sain miljoona kaloria

Ihan oikeasti tällaiset työreissut ovat ihan perseestä. Tiistai Helsingissä. Kotiin keskiviikoksi. Torstaina takaisin Helsinkiin ja täällä ollaan hotellihuoneessa nalkissa lauantaihin saakka.

Josko nyt toivoo jotenkin pysyvän kohtuullisessa ruokavaliossa, niin paskat sille. Ei mitään mahdollisuutta. Olin ilmoittanut kasvisruokavaliostani etukäteen.
No sain lounaaksi öljyssä lilluvia munakoisoja. Ruoka-annokseni kalorit olivat jotain 10.0000000. Koska öljyssä lilluvat munakoisot ällöttivät, niin koetin tappaa nälkääni syömällä sen sijaan leipää.
Illalliselle ei ollut minulle ruokaa ollenkaan. Kun muut söivät buffetista lammasta, härkää, kanaa, ja jauhelihapullia niin minulle oli majoneesisalaattia ja vihersalaattia. Söin vaihteeksi niitä ja kasapäin leipää.

No kaloritasapainon saavutin kolmella oluella, yhdellä kuohuviinillä, yhdellä punaviinillä ja yhdellä valkoviinillä.Niin ja pari kourallista maissilastuja kruunasi kaloripommini.

Huomenna aion mennä sitten kyllä kauppaan ja ostaa itselleni hotellihuoneeseen hedelmiä ja jotain proteiinjuomia.

Yhden tällaisen paskan päivän ruokineen kestää kyllä kun muutoin on ihan kohtuu vähän syönyt koko kuukauden ja paino on tippunut, mutta kahta en aio kyllä kärsiä.

Muut työkaverini jäivät hotellin aulaan vielä juomaan. Minä tulin huoneeseen. En vain enää jaksanut. Muut ovat nuoria ja minä olen ikäloppu väsynyt mamma, joka haluaa nukkumaan.




1 kommentti:

  1. Höh, onpa ollut idioottimaista henkilökuntaa, jos yhtä kasviavaihtoehtoa eivät ole saaneet aikaiseksi. Luulisi nykyaikana kasvisruuan järjestyvän paikassa kuin paikassa.

    Toivottavasti viikonloppu on mennyt paremmissa merkeissä.

    VastaaPoista