maanantai 5. tammikuuta 2015

Pieni orastava toivon tunne

Tänään tuli hymy kasvoille heti aamusta. Selkää ei särkenyt. Heräsin vasta puoli kymmeneltä ja kahvikin odotti sängyn vieressä termarissa. Hymy pysyi vielä puntarillakin. Puolikiloa eilisestä pois. Tosin en uskalla kysyä mieheni painoa. Jos sillä on tippunut enemmän niin taas hymy hyytyy. Lähinnä olen neuroottinen siitä, että mieheni painaisi vähemmän kuin minä. Molemmilla saa tippua, jos vain minä olen grammankin kevyempi kuin hän. Tästä periaatteesta en kyllä luovu.

Aamupakkanen oli vain - 20 astetta. Lenkki koiran kansas sujui kuitenkin hyvin. Olen löytänyt uuden rakkauden. Spotifyn. Laitoin lenkille kuulokkeet korviin ja klassista soimaan. Kyllä maailma näytti huuruiselta ja ihanalta Bachin tahdissa.

Kaksi lomapäivää jäljellä. Toivottavasti ne ovat lomapäiviä eivätkä sairaslomapäiviä. 

Tunne pientä orastavaa hyvää mieltä siitä, että ehkä sittenkin tulee vielä päivä jolloin ei kaikki vituta ja itketä.





2 kommenttia: